Lid worden?

Heb je ook  een "verleden" bij een van de opleidingshuizen van de Priesters van het Heilig Hart dan kun je lid worden van de Vereniging van Oud-leerlingen SCJ.

Heb je belangstelling of wil je eerst meer weten Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan met onze ledenadministrateur Ton Scheepers of bel hem via 0492- 541431.
Nieuwe leden ontvangen van hem een kleine kennismakingsset met in elk geval de laatste uitgaven van de LOOPMARE.

De bijdrage voor het lidmaatschap is € 15. Meer mag, maar minder ook. De financiële omstandigheden van kandidaat-leden mogen volgens het bestuur nooit een belemmering vormen om lid te worden.

Aanmelden per email
Je kunt je rechtstreeks aanmelden per e-mail. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.; vermeld uw voorletters, voornaam, achternaam, adres en uw geboortedatum. Vermeld ook in welke periode(s) u op welke locatie(s) heeft gestudeerd.

U krijgt van de ledenadministrateur een bevestigingsbericht en gegevens om in te loggen op  het "alleen voor leden" gedeelte van de website. Daarmee kunt u uw persoonlijke gegevens verder invullen, zodat andere leden daarvan kennis kunnen nemen, wanneer zij zijn ingelogd op dit deel van de website. En u ziet welke andere leden hun gegevens op het besloten deel van de website voor u hebben ingevuld.