Cor Schijf

Schijf CorCor Schijf is 24 Juni 2019 na een kort ziekbed thuis te Soest overleden.

Hij is geboren op 13 maart 1932 in een gezin met 9 kinderen. Na de lagere school vervolgde hij in 1946 zijn opleiding op het kleinseminarie van de Congregatie van de Priester van het Heilig Hart in Bergen op Zoom. In 1953 beëindigde hij deze opleiding.
Na afronden van een versnelde lerarenopleiding is Cor werkzaam geweest in het lager en vervolgens het middelbaar onderwijs.

Cor is in 1960 getrouwd met Ria Roest, samen kregen zij 3 zonen en een kleinkind.

Na zijn professionele carrière heeft Cor zich ingezet als vrijwilliger en was ook jaren actief in het kerkkoor Canto Nuovo. Verder was hij regelmatig in het museum van Soest werkzaam als suppoost en hij heeft als hobbyschilder regelmatig een doek gemaakt.
We herinneren Cor als liefhebbende echtgenoot,vader en opa.